Najdroższa
Serduszko moje toczyło się drogą
A Ty je podniosłaś i zostało z Tobą
W tym dniu pięknym i wspaniałym
Przybyłem do Ciebie z bukietem małym
Pragnę goraco i szczerze
Byś przyjęła go w ofierze
Jesteś piękna o poranku
Smakujesz jak kawa w dzbanku
Twoje usta sa jak maliny
Nikt nie ma takiej wspaniałej dziewczyny
Jesteś cudna jak kwiat róży
Tesknię do Ciebie podczas każdej podróży
Nawet na Rajskiej plaży
Twe imię mi sie marzy
Me uczucie ciagle płonie
Jak Twoje gorące dłonie
Kiedy zasypiam myślę o Tobie
A potem już całą noc mam Cię przy sobie
Bez Ciebie moje życie to czas stracony
Nie chcę takiej strasznej odsłony
Jesteś marzeniem, jesteś pragnieniem
Jesteś poprostu wielkim spełnieniem
Lubię gdy dzwonisz bo slyszę Twój głos
Ktorego przez całe życie nie będę miał dość
uklęknę teraz przed Tobą na kolana
Byś przyjęła me wyznania
Powiedz tylko słowo "tak"
A będę przy Tobie do końca mych lat
Bądź mą żoną przez całe życie
Kocham Cię w biedzie i dobrobycie
Kochanie jestes jak słonko na niebie
Bez Ciebie umieram i tęsknię do Ciebie
Bez Ciebie jestem jak kwiat zerwany
Zniszczony, zwiedły i potargany
Nie daj mi robić takiej strasznej rany
Kocham Cię i kochać nie przestanę
Na zawsze w moim życiu tylko Ty Kochanie!